فرزند کسپر اسمارت و جنیفر لوپز؟!

Celebrity WoRld

فرزند کسپر اسمارت و جنیفر لوپز؟!

jlo Jennifer Lopez

مادر جنیفر لوپز به این خواننده گفت که با کسپر اسمارت، اسباب بازی جوان و شیک خود خانواده تشکیل ندهد

گفته شده است که کسپر، جنیفر را برای به سرپرستی گرفتن یک بچه به همراه خودش تحت فشار قرار داده است، اما مادر جنیفر، گوادالوپ، از فکر اینکه این زوج یک بچه از مکزیک را به سرپرستی بگیرند خشمگین است تا حدی که  به “پالس” گفت اگر جنیفر حتی این مورد را مدنظر بگیرد او را گوشمالی خواهد داد.

یک منبع گفت: کسپر و جنیفر قبلا گفتگویی درباره ی بچه دار شدن داشتند اما ظاهرا او زخمهای کمی از سقط جنین دارد و سن و سال او باردار شدنش را غیر قابل پیش بینی میکند.کسپر به سرپرستی گرفتن بچه را به عنوان یک راه حل اختیاری عنوان کرد. جنیفر نه گفته است نه، نه گفته است آره و کسپر شروع کرده است به تحت فشار گذاشتن او.

خانواده ی کسپر پیوستگی های زیادی به مکزیک دارند. مادرش، شاوانا، زمان زیادی را در این کشور گذرانده و خانه ی خانواده اش در آنجا را به ارث برده است.

منبع میگوید:کسپر درحالی بزرگ شد که تعطیلاتش را در مکزیک میگذراند. او قطعا بچه میخواهد و فکر میکند…چرا از اینجا بچه به سرپرستی قبول نکند؟

او مشخص کرد که وقتی جنیفر را در آن سفر مخفی به خانه ی اجدادی اش برد چه میخواسته است. او سعی دارد با خوش گذراندن با دوقلوهای جنیفر به او نشان دهد که چه پدر خوبی خواهد شد.

کسپر میخواهد برای همیشه در زندگی جنیفر بماند، بنابراین به سرپرستی گرفتن یک بچه از مکزیک همراه او میتوند راه حلش باشد.

گوادالوپ (مادر جنیفر) خیلی ناراحت است.او کسپر را تایید نمیکند و میترسد عهد و پیمانش با جنیفر به واسطه ی به سرپرستی گرفتن بچه قوی تر شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:,سـاعت 18:19 نويسنده atieh& ghazale
яima